Igår & dag

Sitter och kollar på tv just nu ...
Idag har jag inte haft så himla mycket för mig. Hade så tråkigt idag så jag tog bussen och åkte och kolla på skor på skopunkten. Sen tog jag bussen tillbaka till stan och så kolla jag lite där och sen tog jag bussen hem igen.

Igår så kom jesper och hämtade mig efter att han hade dömt fördigt. Sen åkte vi hem till han och åt god middag. Sen vart de in till södertälje på kvällen igen eftersom de var telgefestivalen. Så då lyssnade vi på nanne grönval. Sen förljde jag med hem till jesper och sov där.

Nu ska jag äta popcorn och kolla på filmen sen blir de godnatt skola igen imorgon. Helgen går väldigt fort.


Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

gott m popcorn =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback