Kan inte vakna

Hejsan. Sitter här vid datan och har verkligen inte mycket för mig. Är verkligen uttråkad. Inte kul att avsluta sommarlovet så här och ha de så tråkigt.
Imorse hade jag ställt klockan tidigt men jag vaknade inte av att väckaklockan ringde så jag vaknade 45 min senare av att den ringde. De är sån klocka som ringer ända tills man stänger av den men jag hörde den inte. Pigg tjej jag är. Men direkt när Jesper sms mig så vaknade jag på en sekund och kunde sen inte somna om så de var tur de att han smsa mig så jag inte sov bort hela dagen.
 
De blir väl att ställa 100 alarm på måndag när jag börjar skolan. Men bästa är väl att brorsan ska också börja samma tid som mig så han vaknar nog och kan dra upp mig.

Ska nu gå och handla efterrätt för mamma ville ha glass idag. Så då får jag något att göra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback