(KD) idrott

Hejsan
Sitter i skolan och jobbar med (KD) idrottspolitek. Kanske inte de roligaste. Hittar inget direk på nätet så jag får leta på. Hoppas de andra i gruppen hittar något.
sitter även och läser riksdagens vägledning.

Igår så var jag hur trött som helst så jag somnade med handuken i håret och glömde ställa klocka. Så jag försov mig i morse så jag kom 40 min sen till skolan men de är helt okej ändå. Är typ första gången jag gör de. men inte kul att de var första veckan.

Igår så var de skola vi hade avslutning på teambildningen. Alla elever var i aulan och alla grupper fick visa sin film som alla hade gjort och sjunga sin heja ramsa. Sen började vi jobba med politeken. Sen på kvällen vart de träning men inte så mycke för mig. Hade väldigt ont i nacken och ryggen som jag har haft de senaste dagarna. Så jag lufsade runt bara nere på ip.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback