Seg dag

Hejsan. Idag har de varit en seg dag. Vaknade redan kvart över 7 men somnade om snabbt vaknade igen en halv timme senare men var fortfarande trött. Sen vaknade jag halv 12 näsa gång. En riktigt seg Louise har de varit idag. Haft huvudvärk hela dagen plus att jag följde med mamma och pappa till ikea och de var ingen hit. var så himla trött så jag orkade inte gå runt.

Sen efter ikea åkte jag och träna och de var ganska skönt att röra på sig lite. Segheten försvann nästan helt. Var riktigt stel i axen och naken under dagen men nu efter träningen känns de något bättre. Idag då på träningen så tränade jag spjut och de gick inte så himla bra. Fick inte till segen och spjuten flög inte långt. En gång råkade jag slå spjutet i huvudet i utkastet. De var verkligen inte skönt.

Men nu ska jag dricka upp min latte och kolla på film. Vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback