sista aug ...

Sista aug. Sista dagen på "sommaren" imorgon är de Höst. Känns härligt..
Idag har de varit skolan som gällde. Jobba på med mitt arbete med idrottspolitiken  i krisdemokraterna. Hann väldigt mycke helt själv. Vi är 5 i gruppen men idag var de bara jag som jobba. Två var borta och en gjorde annat arbete och planerade inför skolvalet och de praktiska. och den andra gjorde inget utan lyssna på musik och kolla saker. Men jag hann göra en powerpait och skriva typ ett manus eller vad man ska säga och plus att jag han hitta en massa om idrottspolitiken i (KD).. Riktigt duktigt tycker jag.

Slutade halv 3 så då gick jag till bussen och sen åkte in till stan och köpte nya löparskor som skulle ha gjort igår men deine vart så.. vart en massa annat igår. Så jag tänkte visa bild på de senare på allt nytt.

Nu ska jag sms Jesper lite har lovat att jag ska bara skriva på engelska i sms till han idag.. Får se hur de går. än så länge går det rätt bra tycker jag haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback