Snart gäller de

Nu sitter jag här med pappas dator i köket ock ska gå och sätta på vatten. SKa dricka lite te. Så jag håller mig vaken tills Jesper ska komma.

Kom precis ut ur duschen. Så nu ska jag även smörja in mina vader och benhinnan. Har fruktansvärd värk i dom. Så på träning krampade rätt bra. Men efter en lång stund av hoppade och stutsande och sånt så släpte de mästa. Men de kommer tillbaka direkt när muskel blir kall. Benhinnorna fick ont i efter helgen och vaderna är från träningen i Måndag då jag var tvungen att springa med spikskor eftersom de var så himla blött på banorna. Så de är träningsvärk. Så de är massageolja på och värmade. Så de blir bra tills på Lördag.

På Lördag är det SM som gäller. Så då åker jag över dagen till Karlstad för att tävla i slägga. Så de ska bli väldigt roligt.
Så nu är det bara att förberada sig så kroppen känns bra tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback