TACK ÄLSKLING

Hej alla glada. Nu så börjar jag må lite bättre. Börjar bli verkligen pigg nu och jag har inte längre ont i halsen. Har drukit massa vatten plus en vitamin well så nu börjar jag känna mig på topp. Bara att huvudvärken har inte släppt helt men de är verkligen bättre. 

Mamma och jag kom för en liten stund sen hem från stan. JAg skulle ut och röra på mig plus att jag skulle köpa hårnålar så jag kan sätta upp håret imorgon. Alla mina har försvunnit eller gått sönder. Så då var vi ner till H&M och köpte de och sen hittade mamma och jag ett varsit nagellack som vi köpte med. Kommer bild senare. 
Sen efter H&M så gick vi in och hälsade på Jesper där vi stod en stund och snackade. Sen innan vi skulle gå så frågade JEsper om jag ville ha urbanears hörlurar. Har snackat om att jag ville ha men tyckt att de är för dyra. SÅ ett par rosa hörlurar fick följa med mig hem. TACK SNÄLLA JESPER. DU ÄR HUR GULLIG SOM HELST. TACK SÅ HIMLA MYCKET FÖR ATT JAG FICK HÖRLURARNA AV DIG!! 

Love You. ♥

 



Så dessa hörlurarna ska jag ha på mig när jag värmer upp innan tävling och träning 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback