Träning, pizza, godnatt

Hejsan. Vart träning idag och jag orkade inte kasta. Hade tänkt att stöt kula eller kastat diskus men min axlar säger nej till de. Ska vila de ett tag nu. Så idag så tränade jag längd och de var inte igår jag gjorde de. De var ett år sen jag hoppade längd så de kändes väldigt konstigt ibörjan att landa i sanden. Men kul är de. Men kände mig ganska tung i kroppen och landade typ på engång. Men ändå såg de ut att blivit kanska långt. Så kul var de att få testa på igen. Längd har ju varit en favorit för länge sen.

Sen efter träningen åkte vi och handlade och sen beställde en fet pizza. riktigt gott var de.
Men nu ska jag gå och lägga mig och drömma. Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua

jo bra med mig med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback