Trött, trött å trött

Sitter i köket och lyssnar på härlig musik. Har verkligen ingen ork men borde nog ute och röra på mig men jag orkar verkligen inte. Har varit inne hela dagen nästan. Kännt mig super trött hela dagen. Känns nästan som att jag inte riktigt vaknat idag. Så de blir nog att gå och lägga sig tidigt.

Men idag har jag iallafall städat ut träningsgarderoben så de vart någon tröja som skulle slängas. Men nu är det iallafall ordning så man hittar något.

Imorgon blir det att packa i ordning alla tävlings saker och fixa allt så de är bara att åka till Karlstad på Lördag. Sen blir det nog att gå en långpromenad så jag blir lite pigg och kroppen kommer igång igen. Efter den här tröttheten jag just nu har.

Men de ska bli super kul att åka på SM så längtar verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback