sthlm igår, stan idag

Heeej! Idag har de varit tråkigt väder tills nu när solen tittade fram. Känns lite för sen för de nu.
Gick upp tidigt idag för att springa men när jag precis skulle sticka ut så började de spö regna och då fick jag inte lust.

Men sen drog mamma och jag ner till stan och fixade lite. Handlade lite inför skolstart som är ju snart. och sen även lite annat. Sen tog även jag och mamma en fika nere på stan. Har typ blivit våran grej de där. Vi är ofta på stan och fixar och fikar.  Sen hämtade pappa upp oss och vi drog och hämde mitt paket från HM med lite kläder som inte kom med i förra. Kommer typ få 4 olika leveranser på de jag handlade kanske lite iriterande men men så är de.

Igår var och mamma i stockholm och var på slottet och kollade på bröllopsutställning men den var verkligen riktgit tråkig tyckte vi båda typ. Men sen var vi och fixade kläderna som mamma ska ha på sig på DN-Galan när hon ska vara funktionär. Vi hann även med att gå in på H&M Home och handla oss en varsit badlackan och två kuddfodral till mig och även fixade snyggt acces kort.


fikan nere på stan idag


slottet


Som kom hem från sthlm. 20 kr st koastade alla


Mitt busskort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback