Dagen

Hej kom hem precis.
Var riktigt trött imorse och ville inte gå upp men det gjorde jag till slut.
Väl i skolan så hade vi egenträningsmöte först i 40 min. Är ny utagning till denna termin för att få vara med. Så det var mötet först sen gick jag ner och gymmade men det gick inte träna de hade jag hade från början för det var fullt med folk eftersom bromma pojkarna var där och körde hela laget så det fanns inte mkt plas att kunna göra de jag skulle. Men men det var 1 timmes träning i alla fall. Sen efter de vart det en varm dusch och sen lunch. Sen hade jag träningslära och vi hade kost idag igen. Så vi svarade på frågor och sen sista halv timmen så hade vi jeopardy och de var riktigt kul. Sen var de hem resa. Hela vägen så läste jag. Läser Elas mode och den är ju så jävlans bra de som jag har läst. Kan inte sluta läsa. Första gången i hela mitt liv jag vill läsa en bok. Rätt kul.

Men nu ska jag ta något och äta. Ha de bra så länge så hörs vi snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback