EN VECKA KVAR TILL 20

Jaa tänkt gå och sova nu. Är riktigt trött och ska upp tidigt imorgon igen som vanlig som alla andra dagar.
Men tänkte bara säga att idag är det en vecka kvar tills jag fyller 20.. Det börjar närma sig nu. Och de roliga är att det börjar kännas bättre och bättre för varje dag. Får bara hoppas att de fortsätter så här.

Jaa vad står det på min önske lista då?

mobil, mobil, MOBIL haha eller jag är glad om jag får pengar så jag har råd att köpa mig en ny. Min mobil är trasig och funkar inte alltid. Kan inte leva utan en hel mobil. Så det är väl de jag önskar mig. PENAGR TILL MOBIL .. :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

underbaart, jag längtar tills vi fyller 20 för då blir vi antligen stora :D

Postat av: Ellinor

underbaart, jag längtar tills vi fyller 20 för då blir vi antligen stora :D

2010-01-22 @ 22:19:17
URL: http://elliinorbrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback