Godnatt ...

Nu är johan falk slut så nu är det dags att göra ordning för  natten och sen sova. imorgon är det nya vecka med massa träning. Har börjat träna väldigt hårt nu och jag är rikitgt dålig på att sova så jag måste verkligen bättra mig med de. Så imorgon är det upp vid 6 och sen åka till skolan. Planering nog först och sen träning. Sen blir det lång hål timme så då tänkte jag lägga ut lite önske outfit som jag kommer klippa ihop då. Sen blir det engelska sen åka direkt till sätra och träna.  Jävligt härligt. ÄLSKAR ATT TRÄNA. har aldrig älskat de lika mycket som jag gör nu. Jag ska lyckas i år så är det bara. Så jag ska ge allt och ni ska få följa de.

Nä nu är det godnatt. Sov gott så hörs vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: jenny

okeeej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback