I skolan

Tjenare på er alla. Nu ni så sitter jag i skolan i datasalen och har tagit mig en dator och tänker sitta här i en och halv timme tills min engelska lektion börjar. Kanske inte så himla kul att sitta och vänta men de är rätt skönt ändå. För jag hinner kolla runt och blogg och läsa bloggar och kolla en massa annat så behöver man inte de när man kommer hem. Fast man måste ju ändå kolla men då blir det ju bara en snabbis.

Men hitils nu i skolan så har jag gymmat. Rikitgt skönt. Körde mycket armar och ben men sen avslutade jag med mage. Sen efter det vart de lunch nu nu så sitter jag här. Sen blir det som sakt engelska. Sen slutar jag klockan 4 sen blir det att åka direkt till sätra och träna. Därför är det skönt att kunna sitta en stund nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback