Ibland blir man glad på engång :)

Nu vart jag riktigt glad. Fick ett brev från CSN om mina utbetalningar. Och när jag kollade och läste om varför de skickade en till. De skickade en i höstas om hela året 09/10 men nu hade de tagit nytt beslut. Eftersom jag går på folkhögskola som räknas det typ som gymnasium så är man under 20 år så får man samma summa av CSN som när jag fick under gymnasietiden. 1050 i månaden. Csn hade skrivit att jag skulle få 1050 i månade förutom juli och sen bara halft i Dec och Aug. Så i dec fick jag 525 men nu kommer det ett brev att de hade ändrat så jag fick idag 525 kr och tagit bort i aug. Men då är jag ju över 20 år och får som om man gick på högskola eller så. Jag trodde att jag skulle förlora de 525 kr bara för att jag fyller nu i slutet av januari men detta var ju skit bra. Skönt med 500 extra på kortet. Funderar på att spendera de på engång eller att spara de med de andra pengarna jag lägger undan till min mobil.. Ja du jag hade ju inte räckat med dom är pengarna så kanske bara gå och köpa något fint till mig själv. Känner mig värd de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback