Igår och idag

Hejsan. Dålig på att blogga igår och idag. Men jag har min skäl.
Igår vart de att jag drog ner till stan vid 3 tiden träffade Ellinor. Sen slutade Jesper jobba vi 4 så då gick vi tre och käkade pizza och satt och snackade ett bra tag. Sen vid klockan 6 så tog jag och Jesper bussen hem till honom och sen efter en stund så kom Ellinor dit med. Så vi kollade på tv och snackade hela kvällen. Sen körde vi hem henne vid kvart i 1 tiden typ. Sen idag var det sovmorgon sen var det frukost sen satt vi och tog de lungt en stund och sen trog och tränade och där i från kommer jag nu. Skönt att köra ett pass fast tog de kanska lugnt. Måste vara på topp till nu i veckan. För imorgon startar skolan och de menas med att det blir en massa träning men de tycker jag ska bli riktigt skönt. Men nu ska jag få i mig mitt te och min macka. Hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback