Jag hamnade idag på blogg.se för första gången.

Unna dig nya träningskläder!

Från blogg: Louise Johansson
Sport

Har du svårt att komma igång med träningen? Ibland kan en så enkel sak som en helt ny och fräsch träningsoutfit göra susen. Louise Johansson från Södertälje vet var du ska köpa dina träningskläder. Snyggast på gymmet?

Till detta inlägg



HUR härligt som helst. Riktigt kul. Kul att få så många härliga kommentarer och att jag skulle möta detta när jag nu kom hem från träningen. Rikigt kul säger jag bara. Och rekord självklart med besökare mitt förra rekord får man gångra med 10. Så det är härligt. Hoppas på ännu mer som läser och att ni fortsätter. Ska svara på alla kommentarer så fort som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback