Min dag

Hejsan. Nu är jag hemma igen från skolan. Riktigt skönt att vara hemma för jag är så himla trött.
Idag vart det ett ganska hårt styrke pass idag igen. Var inte pigg efter om man säger så. Körde i genom nästan hela kroppen. Men avslutade med en massa mage och de var inte så himla skönt. Men de behövs verkligen.

Sen glömde jag min lunch hemma så fick bli frukt idag till lunch inte så himla bra men de var de som fanns. Sen vart det träningslära och då hade vi kost. Haha komma till lektionen har tränat en och halv timmes styrke pass och sen ätit en apelsin och ett päron till lunch och sen sätta sig i klassrummet och snacka mat. Hmm inte bra där. Man blev ju lite hungrig då. Men jag klarade mig. Det fick bli macka och en kopp te nyss. Riktigt gott. 

Träffade en slägg kompis om man nu kan kalla de så. Det var i alla fall en tjej jag tävlar i mot i släggan. Träffade henne på bussen från skolan. Hon hade varit och tränat. Så det var trevligt med en massa snack om skola och träning. 

Men nu ska jag lägga mig i min säng och vila några minuter med min mini data i knät. Skönare att ligga i sängen med den än att sitta upp med statonära dator. Vi hörs igen snart.. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback