"Ny blogg", ny tränad och snart SEX AND THE CITY

Nu ni. Nu har jag ändrat ALLT på min blogg! Det ser nog kan jag tänka mig. Kan nästan inte räcka upp allt jag har ändrat nu. Men det är i alla fall header, meny reden, bytt fär på länkarna, Bytt färg och satt bakgrund på rubriken, ändrat text stil, ändrat färg och gjort linjen efter varje inlägg större och satt dit bilder nere vi länkar på mig och jesper. Dom bilderna kan man klicka på då kommer man till en sida där jag har skrivit mer om mig själv och sen klickar man på Jesper kommer man till hans blogg. Hoppas ni gillar det. Jag gillar i alla fall det men inte riktigt 100 på header men det sa jag ju förut. Men det blir väl att jag gör om den om ett tag. Ska nog sätta mig ner och göra en mer ordentligt och inte göra på 5 min som nu. Men men vi får se hur den blir då.

Har varit också och tränat nu. Har inte bara varit en dag framför datan och fixat med bloggen. Man måste ju faktiskt röra på sig. Vart lite styrka idag och sen 100 ms lopp som jag dog på typ. Sen var det hem igen och äta middag och sen fixa med bloggen. Men nu väntar duschen sen ska jag nog gå och lägga mig och kolla på sex and the city filmen. Kollade klart på hela serie igen för 100 gången. Nä kanske 3 eller 4 sen jag fick för över ett år sen. Men den är så himla bra. Så i kväll blir det filmen. HA DE BRA SÅ LÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback