Ny header igen


Som jag sa var jag inte 100 nöjd med min header så idag har jag gjort en ny. Lovar att inte hålla på och byta varannan dag men nu är jag nöjd verkligen. DETTA ÄR VERKLIGEN LOUISE. tre par skor och en text. A girl just as hot as the shoes she chooses .. Skorna beskriver mig som person verkligen. Vita tyg skorna som jag typ sov med i somras älskar de och längtar till våren när man kan sätta på de och gå runt i ett par skona skor hela dagarna.
Sen har vi mina klackar. Mina favoriter jag äger. jag ÄLSKAR ju skor och älskar med höga klackar så självklart ska de få vara med. Sen har vi mina sport favoriter. min SLÄGGSKOR. mina älskade skor som jag har på mina fötter när jag kastar i väg min slägga.

SÅ TRE SKOR BESKRIVER MIG PÅ TRE SÄTT och jag är precis lika het vad jag än sätter på mig. Den ni haha..

Kommentarer
Postat av: jenny

fin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback