Pass 2

Pass 2 beskriver jag med tre bilder.







Jaha de här var min träning. Började med att jogga upp. sen kastade jag slägga tills min slägga gick av. Inte kul. Andra gången jag är med om de. Men idag var de som tur va inte rotationen som den gick av utan i försvängarna pricis innan jag skulle börja rotera. Men värsta var att jag drog till benet som om jag skulle börja snurra och sen gick de bara av så jag trog baksidan lite konstigt så den har jag ont i nu. så de vart kylpåse på låret/rumpan. Sen körde jag lite skivstång innan jag drog baksidan men vart lite tugnt så då skulle jag släppa ner stången med slog till de mot bröstet typ och slog till så att mitt halsband åke rakt in så jag fick ett lite sår och började blöda plus att jag fick ett större sträck under av skivstången. och inte nog med de. Under hela passet hade jag ont i magen och när jag kom hem så mådde jag ännu sämre så imorgon kommer jag nog sanna hemma.

Men nu ska jag sova. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback