Shoppingen idag och är så lycklig :)

Vart ju shopping idag som jag skrev innan träningen.
Var ju i Skärholmen och shoppade var ute efter en transparant svart tröja men det fanns inte. Letade över allt. Med detta var de i skärholmen då och allt var på rea så det vart billigt.


Byxdress. 298 kr nu 50 kr från hm


Knästrumpor
. 49.50 nu 25 kr från hm
Var lite roligt. Ville köpa knästrumpor och letade efter de på hm men det fanns bara grå så då ville jag inte ha men sen när jag skulle gå så såg jag att de låg några par i en låda lite längre bort och då var det halva priset på de. PERFEKT


Grön ögonskugga, 20 kr från hm


och det vart en ny ring. 25 kr från hm



MEEEEN.. Det var inte allt...
Utan jag åkte hem till södertäje igen och då hoppade jag av bussen vid stan och gick in på lindex för att kolla om lindex i södertälje hade en transparant tröja så jag letade och kollade och sill slut när jag nästa gav upp så kollade jag på rea och stod och drog en massa tröjor år sidan så helt plötligt hade jag bara en transparant arm i handen. Och jag drog fram den för den hängde lite bakom allt och vad glad jag vart. min storlek och de var rea. LYCKA... Älskar när sånt händer. När man letar och vill ha och så fanns det EN kvar och i MIN storlek.. de var bara att gå till kassan direkt och sen gå hem och vara lycklig haha... 


Transparant tröja, 199 nu 139.50 från Lindex 

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Härligt!

Postat av: Karin

Snygga köp! :)

2010-01-14 @ 12:57:25
URL: http://karinbylund.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gud vilken snygg byxdress! Själv har jag letat länge efter den perfekta;)

2010-01-14 @ 21:59:04
URL: http://alexandrasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback