SVAR PÅ FRÅGORNA

Vart inte så många frågor man fick eller dom flesta var typ samma så det ska jag svara på så alla ser ändå.

Den vanligaste frågan var då. nummer 1: Var man kan köpa nike shortsen jag hade i mitt på bilden som syndes förut på blogg.se ? Jag vet faktiskt inte riktigt vart man kan få tag i de. Dom där hittade jag på stadium teamsale. Så där kan väl typ inte vem som helst köpa i från. Vet ej. Men jag har i alla fall såna fast gröna för min klubb har dom shortsen som tävlings shorts.




fråga nummer 2 : Vad håller du på med för sport? Jag är släggkastare.

Fråga nummer 3 : Vad tycker du en riktigt bra blogg ska innehålla?  En riktigt bra blogg ska innehålla mycket bilder. Roligare att kolla på bilder än att läsa en massa. Sen gillar jag bloggar där man får se va man har shoppat, sin outfit eller typ som önske outfit. Att man blir inperarad av den som skriver bloggen. Sen ska en riktigt bra blogg uppdatera ofta.

Fråga nummer 4: Vilken är din favorit färg? och vilken är din favorit färg på kläder? Min favorit fär är rosa men verkligen inte på kläder. Eller rosa gillar jag att ha på mig när jag tränar. Så jag har en massa träningskläder, träningsväskor och skor i rosa. Men i vanliga kläder om man säger så är det nog svart just nu. lätt att passa ihop med annat när man har svart. Men gillar även att ha lite färglat ibland. haha

Fråga nummer 5 : Denna fråga skulle jag först inte skriva men jag gör det ändå. Har din pojkvän ngn blogg han ser söt ut? Jaa, det har han
http://lundbergjesper.blogg.se
Haha han själv som fråga men ett annat namn. Men jag kände igen hans IP nummer. Men men lite reklam till hans blogg måste man ju göra. Det är ju min sötnos.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback