Träning och skolan

Hejsan. Kom hem från skolan precis. Skoldagen började med planering inför vecka 5 då vi ska ha egentränings vecka. Så det tog en timme från min träning så när jag kom ner till hallen så hade jag en halv timme på mig så då bestämde jag mig för att springa i 30 min så det fick bli kanske lätt typ joggade 5 km. Sen vart de dusch och äta lunch och sen hade jag träningslära där vi gick igenom lite skador sen klockan 14 slutade jag. Rikitgt skönt var de och ännu skönare att komma hem nu. Är rätt trött och har träningsvärk plus att jag är hungrig. Så det blir att ta något och äta sen tänkte jag lägga mig i sängen och vila och ta fram min dator och svara på alla kommentarer. Har fått rikitgt många idag med så jag tänkte sätta mig ner och svara på alla. Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback