TRÄNINGEN

Nu är jag tillbaka igen och tänkte berätta om min träning. Träningen gick rätt bra faktiskt. Riktigt roligt. Kunde knappt gå innan för jag hade sån träningsvärk men sen körde jag igång med uppvärmning och sen körde slägga som gick riktigt bra idag. :) Fick på många bra. Kastade väldigt många kast utan mycke vila så jag var rätt slut efter. Sen vart de lite hopp. Typ spensthopp som tog rikitgt mycket på låret för jag gick ner i slälning som jag ska stå som i släggan och sen hoppade rakt upp så högt jag kunde en massa gånger. Sen var de nerjogg. Det var mitt 2 timmars pass för idag. och det var pass 4 för denna vecka. Snart blir det vila. längtar till lördag när man inte tränar haha. Man längtar dit bara för jag har sån träningsvärk. Men det är samtidigt härligt. Imorgon blir det pass på morgonen i skolan. Då ska jag leka lite med kula och sen medecinboll, spenst och styrka. Så ser de ut.


Tränings outfiten.

Träningstopp + lång tröja från reebok
träningsbyxor och shorts Nike

Så upp till vart de rbk och ner till nike. :D


Kommentarer
Postat av: valentina

aha okej, gick också på friidrott när jag va liten=)

Postat av: jessi

ställ någon fråga på min frågastund:-

2010-01-21 @ 08:13:12
URL: http://jessikaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback