Tränings pass 1

Hejsan. Nu har en ny vecka startat och jag sitter som vanligt och väntar på engelska lektionen nu.
Har blivit ett pass nu i skolan innan jag käkade lunch. Körde idag häckövningar sen körde jag 30 meters lopp och sen 30 meters lopp med flyggande start 10 m ifrån. Gick riktigt bra och fick 12 hundradelar snabbare än sist jag körde de så de börjar gå fort nu för mig. Nu är det bara att sänka de lite mer. :) Sen efter 10 lopp så körde jag en massa fotstyrka och sen var de ner jogg Så det vart ett pass på 1 timme och 45 min. Riktigt skönt. Sen i kväll blir det ett pass till. Åker direkt från skolan till sätra och kör ett slägg pass och styrka. Så måndagar är en riktig träningsdag men de gillar jag verkligen. Nu ska ´jag sätta mig och göra lite önske outfit som jag lovade igår. Har 2 timmar och kvart på mig innan min lektion börjar så jag ska nog hinna med två stycken nog. En tränings outfit och en vanlig. Ha de så bra så länge så hörs vi snart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback