Tränings pass 2

Hejsan. Är riktigt lycklig nu att sluta dagen så här. Att se sig själv på  blogg. se och sen kommer in och ser att man har fått en massa härliga kommentarer och att besökarna bara steg. Louise gillar detta grymt mkt. Ska inte bli sista gången jag hamnar där.
Aja nu ska jag skriva de jag skulle skriva.
Träningen i sätra gick bra. Vart uppvärmning och sen trappor. Sen vart det slägga och avslutade med styrka. Vader och sen skivstång. Var rätt trött efter eller rättare sakt riktigt trött. sen vart de hem kolla på idrottsgalan och sen såg de fina på blogg. :) Man blir lite extra glad nog för att de var första gången eller är det inte så?

Men nu ska jag snart bädda ner mig i sängen och somna så otroligt glad.

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

sv: okej gött :)

får inte träna för har pajat ryggen :(

så mest vila för min del



kram

Postat av: jenny

tack ska du ha

2010-01-19 @ 15:06:58
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback