Bilder från igår


Fick en flaska Lanson fick jag av mamma och pappa


fin orkide och kruka som jag fick av mormor och morfar.


alla blommor jag fick.


Och här allt annat som jag fick.
Beckham perfym och väska, badskum, tårtspade, halsband, smycke till mitt thomas sabo armband, nyckelring och sen pengar och dom ska jag spara till en viss sak. Men de berättar jag sen när jag vet mer om de så det är en hemlighet just nu. :P


Min tårta. :D


en bild på mig som inte vart så bra. Men lite av outfiten i alla fall

Kommentarer
Postat av: jenny

fina presenter

Postat av: Anna

Gud vilken fin tårta du fick, verkligen :) Och härligt att du och din pojkvän firar 2 år snart :) det gör jag och min kille också till sommaren!

2010-02-01 @ 23:01:30
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback