Betong från moster

Hej på er alla. Laddade inte upp några beilder igår för de kom lite i mellan. Men tänkt hinna de nu. Sitter nu ute i skuggan och tycker de är riktigt skönt här. 

Ska nu först visa vad jag fick av min moster när jag var där en sväng igår. Hon håller väldigt mycke på med betong och då hade hon gjort bokstäver som bildade Love me så dom bokstäverna fick jag. Jag ville bara ha love först men sen vart de även me som fick följa med. Riktigt snyggt var dom tycker jag. Det bästa hon har gjort tycker jag. Så när jag kommer hem så får jag hitta ett bra ställe på mitt rum där jag kan ha dem. Tror jag vet redan nu vart de ska stå. 



HÄR kommer ni till min mosters blogg 


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

KUL att du gillade dom:)) //Moster

2010-07-12 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback