Dagen

Hejsan. har de varit nästan äckligt varmt. Svettades som tusan hemma och vid 2 tiden så gick jag till mammas jobb och mötte upp henne och sen gick ner till stan och shoppade lite med henne och tog en fika. bild på de som köptes kommer senare.

Sen vart de träning efter de och gick bra. hade spring i bena idag så de vart mycke löpning och fort gick de också idag. bena gick av sig själv kändes de som. Men sen kastade jag slägga men de gick inte lika bra som igår plus att idag fick jag avbruta kastträningen pga att jag fick skavsår. Inte kul.

Men imorgon så drar jag nog till sätra och tävlar i slägga på en resultat tävling. Så jag hoppas på bättre kastning då.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Allt är bara bra. tack :) Själv då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback