EM & STAN

Hejsan. Har inte blivit något bloggande nu eftersom de är friidrotts EM. Jag vaknar och käkar frukost till EM och idag så kastade Gabriel Wallin Spjut men kom inte till final. Sen efter för middags passet så tog mamma och jag en promenad ner till stan och käkade lunch och handlade lite och så. Sen vart de hem igen och kolla på efter middags passet. och då var det dags om damernas släggfinal. Men mer om den kommer i nästa inlägg.



Wok på nansys vart de idag



Mjukglass till efterrätt



Massa rosa kom hem idag. Nya underkläder från Lindex 49.50 för båda. Vart ta 2 rea varor betala för en.
Ny rosa nike t-shirt att träna i från statium som jag fick av mamma. 149 kr på rean
och sen fick jag även nya skosnören till mina kastskor och ¨då vart de självklart rosa från statium för 39kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback