Hos mormor & morfar

Hejsan! vart inte så mycke igår skrivade. När vi kom hit till mormor och morfar så var moster och dom här redan så det vart grillat på en gång. Riktigt god mat och god tårta som var lite udda. Tog bild på de med min mobilen men glömde sladden hemma. Så bilder på outfit och mat från igår kommer imorgon då när jag kommer hem. Men idag har jag lånat mormors kamera så idag har jag tagit massor av bilder och min bror har varit fotograf. Skulle nämligen ta nya bilder till bloggen så då fick min bror hoppa in som fotograf. Så någon bild ska ni nu få se om en stund.

Sen idag så åkte pappa och jag in till katrineholm för att handla lite så då var vi inne på h&m och handlade body lotion till mig och handla lite annat. Sen fick jag övningsköra och det gick riktigt bra idag. Bara att pappa vart rädd när en buss kom på fel sida men jag var hur lugn som helst så de var kul att det gick bra och köra. Och de var nog tack vare också att det inte var jag som kom med förslaget att övningsköra utan att de var pappa som gjorde de.

Sen nu på kvällen så vart de en god middag som var döner kebab. hahah vi gjorde kebab hemma så jag gjorde som jag och jesper åt nere i turkiet. Ris, pommes och sen bröd under köttet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback