Jobbig natt

Natt var de inte den roligaste natten. Igår kväll så fick jag plötsligt ont i magen men sen gick de över. lite grann men sen vaknade jag vid 3 i morse och hade så J*vla ont och kunde inte ligga ner inte sitta eller eller stå. Mådde piss så jag fick väcka pappa så han fick hjälpa mig att värma en riskudde så jag fick ha den på magen det brukar hjälpa för mig men nej det gjorde de inte så jag log och grått hur mycket som helst och jag kunde inte somna så jag gick bara runt i lägenheten och försökte tänka på något annat. La mig på soffan och glodde på tv men stängde snabbt av den och gick in och la mig på kalla golvet på toan, de var riktigt skönt men inte bekvämt. Så jag vandrade tillbaka till soffan och la mig där. Sen väl när jag äntligen somande så vaknade mamma och skulle gå till jobbet och då frågade hon varför jag låg där men jag kommer inte ihåg ens vad jag svarade. 

När jag vakande sedan hade jag inte så ont i magen längre. men de gör ont  fortfarande men nu är det en helt okej smärta.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback