Läskig mardröm

Hade riktigt svårt för att somna i natt. Somnade vid halv 4 tiden låg och bara vände på mig och så. Men till sist somnade jag men vaknade 5 i 8 imorse av att jag hade en mardröm. Så då vaknade jag till och hade mobilen i handen i min dröm så pratade jag i mobilen precis när jag vaknade. Men när jag vaknade så tog de en stund innan jag somana om men gjorde de iallafall men vaknade sen igen vid kvart över 10 av att jag fick medelande av tele2 så då gick jag upp och åt frukost och sen kollade på några avsnitt av sex and the city.

Just nu sitter jag här vid datan och kollar lite på youtube. Men ska sätta mig på balkongen en stund. tar nog med min dator ut och sitter där en stund i stället för här inne.

Fick två bilder av Pontus som han tog på träningen i söndags.





bilderna är på mig och min bror och de är tagna precis efter att träningen var slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback