Lite rosa



Igår fick jag ju rosa skorsnören som jag igår kväll fixade till och dom hamnade på mina kastskor. Sen idag så fick jag två rullar med rosa tejp av mamma. ROSA SKA DE VA.

När vi handlade tejpen av en kille på tävlingen så hade de skor där. och då frågade vi om kastskor men han hade inga. Men kunde fixa fram de gamla modellerna men om jag ville vänta tills januari och då beställa 2011:s model så kommer de vara grymt mycka häftigare. Lite slajm gröna under och han trodde vit på över delen. JA JAG VÄNTAR! grymt mycke häftigare än de röd vita. Så då blir det att beställa de senare i höst så jag får de direkt i januari när de kommer.

Kommentarer
Postat av: Robin

Vad har du/mamma fått tag på den där rosa tejpen?

2011-01-10 @ 01:12:20
Postat av: Robin

Hej, vart har du eller din mamma fått tag på den där rosa tejpen?

2011-01-10 @ 01:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback