Shopping innan tävling = BRA

Innan tävlingen idag så stannade vi på ikea och käkade lunch och sen handlade lite saker som var slut i kungen kurva när vi var där sist. Så det vart en spegel och två rosa lådor till min hylla som inte fanns förra gången. Sen vart de två doftljus som var billigare just nu men sen vart de även 5 st galgar också som jag glömde att ta med på bilden.




SHOPPING = ÅRSBÄSTA/PERS

har i år då shoppat lite innan tävlingen före tre tävlingar. Första var i Göteborg då jag gjorde årsbästa och då innan hade jag stor shoppat. Sen förra var en resultat tävling i södertälje då jag och mamma var på stan och shoppade lite innan och sen idag så var jag ju och små shoppade på ikea innan.

MAN SKA ALLTSÅ SHOPPA INNAN TÄVLING! ELLER?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback