Tävlingarna

Usch är riktigt trött idag och hade inte mycke orka alls. När jag kom hem från friidrottskolan så duschade jag och sen somnade direkt i soffan och sov en bra stund. Fattar inte riktigt vad som gör att jag blir så trött. Skuller på solen. men de ska man inte göra. Skulle ha tränat idag men de funkade inte riktigt med min fot som inte är så himla bra igen. Har ingen balans alls längre så jag snublade till i9dag igen så de gjorde ont. Men de blir att vila foten sen komma igen.
Nästa tävlning blir i Gävle den 16 Juli Så fram tills dess ska jag nog hinna bli bra i foten hoppas jag och även hunnit träna på ordentligt. Sen blir det Gurkspelen i Västerås den 31 Juli. sen den 14 Augusti så är det Junior SM som gäller som i år går i Karlstad. Sen blir det väl någon liten resultat tävling i mallan dessa på hemma plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback