ullevi, shopping och middag

Nu ligger jag i sängen på hotellet. Vi har precis kommit tillbaka hit. Vi var och käkade på en resturang i närheten av hotellet. Jag käkade pasta med oxfile och de var riktigt gott..

Idag så vart de en stund i solen på ullevi och sen efter att vi hade kollat klart på längdhoppet så gick jag och några små tjejer bort till nordstan och kollade in shoppingen där. Men vi hann inte så långt. Men jag hann köpa en tunika, solglassögon och nagelack. Men de blir en vända imorgon igen eftersom jag inte hann de jag skulle kolla efter. Sen imorgon kväll så ska jag tävla så de blir att gå och kolla och shoppa och ta de lungt. Bättre de än att bara sitta typ i solen i flera timmar innan.



Nagellack från H&M 39.50kr



Solglasögon H&M REA 30kr



tunika H&M rea 50 kr



min middag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback