fixar

hejsan på er alla. Sitter just nu och fixar med att bränna lite sköna sommarlåtar på en cd som vi ska ha i bilen och dunka hela vägen till mormor och morfar dit vi ska idag.

Idag så var jag till kanslit och lämnade in papper från sommarskolan och sen efter var jag ner till stan och fixade födelsedagspresent till mamma och sen var in till jesper och fixade nytt skydd till min mobil. Mitt förra började låsna så de behövdes ett nytt. Sen vart de även en ny ögonskugga från H&M. Men nu ska jag packa väska och sen fixa de sista som måste göras innan vi kan åka.



skyddet till min mobil och sen ögonskuggan från H&M som var halva priset på så 20 kr fick jag betala och färgen heter glitter turquoise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback