VUS resultatet

Nu har jag legat på soffan och kollat på tv och läst nya numret av glamour. Var rätt trött när jag kom hem från friidrottskolan. Men jag förstår inte riktigt varför jag var trött eftersom jag inte hade gjort jättemycke idag. Tränade en kille bara idag som var äldre än de andra. Men devar rätt skönt ändå. 

Men nu lite snacka om världsungdomspelen. Har inte skrivit att jag kastade 39,41m i slägga  drykt en meter från pers så de vart nytt årsbästa så jag hoppas jag klättrar två placeringar på de årsbästa listan. Så jag är riktigt nöjd. men kunde ha gjort bättre i från mig på finalkasten. gjorde 36,04 i första. 38,04 i andra och 39,41 i tredje sen i 4:e 5:e och 6:e kasten så vart de x (inga resultat) Men de var skönt att börja komma upp i längder. nu är det bara att persa.

 7:a  vart jag iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback