Bosödagen imorgon

Hejsan. Nu sitter jag i sängen och har ställt min lilla laptop i knät. Känner mig inte 100% pigg.. Känner mig lite halv konstig. Vet inte om de är min träningsvärk som jag har i mina ben som gör det. Men jag känner mig kanske seg, trött och lite illa mående men liksom ändå inte. Kanske behöver sova lite. Igår somnade jag jättefort somnade så fort så att jag inte hann ställa klocka. Men vaknade vid kvart i 5 imorse så då ställde jag klockan och fick somna om en stund.

Idag då så hade jag träning imorse sen vart de lunch och sen tillbringade jag några timmar i datasalen och sen hade jag 50 mins engelska. Sen hade jag 20 mins möte om morgon dagen då det är Bosödagen. Det är en dag då folk får komma och kolla och se hur de ser ut på bosön och se hur skolan är och va de finns för program som man kan gå. Jag ska då vara då ledare för min grupp och vi ska göra en rundvandring för några. Så vi ska gå runt och visa allt som finns på bosön och berätta om allt som finns och folk ska kunna få ställa frågor och så. Kommer nog bli riktigt kul. Ska försöka ta så mycke bilder som möjligt som ni sedan imorgon får se hur vi hade de. Tror de blir en toppen idag. Bosödagen kommer vara hela dagen så det är rätt mycke som står på programet. Kommer vara en idrottsshow, montrar där man kan träffa elever från de olika klasserna, några elit aktiva på skolan och sen folk från Bosön IF som är skolans egna idrottsförening. Sen kommer de vara rundvandring och lite mingel och sen lunch i resturangen och till sist så kommer de vara en Föreläsning med Tommy Söderberg. Så de kommer bli en toppen dag..




Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Härligt, trivdes du på praktiken då? :)

Postat av: jennyj

den finns i blått, vitt och svart också

2010-03-24 @ 08:51:14
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Oj, tråkigt att du blev dålig behandlad på de andra tre ställen.

2010-03-24 @ 21:09:37
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback