Då har man slutat för idag.

Nu sitter jag på tåget på väg hem igen. Vart en väldigt liten stund i skolan idag. Tränade och sen åkte igen. Så nu har jag typ sportlov. Behöver inte komma till skolan något mer nu i veckan. Så jag ska träna på hemma plan istället för att åka till Bosön varje dag. Så det ska bli skönt att inte behöva åka så långt för att träna ett pass och sen åka igen. Men på torsdag kanske jag ska med några från skolan och testa på curling. har testat de en gång förut för långe sen så det kan vara kul att testa på det igen. Så vi får se om jag åker och testar på det på torsdag i Danderyd.

Men det var då ett kanske kort pass på bosön idag då. var uppvärmning med lite jogging och sen vart de häck övningar och sen körde jag lite lår och sen sprang lite som avslut. Så kort och ganska skönt pass ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback