Dagen

Nu är jag åget var sent så jag missade bussen nere i centrum men det gjorde inte så mycket eftersom de var så fint väder och soligt så jag tog en promenad hem.

Idag då i skolan. Dagen började med teori på egenträningen. Vi hade teori om uthållighet. Det var väl sådär. Lite små intresant men ändå inte så mycket för mig men ändå. Sen efter de vart det träningspass där jag sprang 30 ms lopp på tid och det gick rätt bra kände jag. Ska kolla upp mina andra tider från förut och sen skriva lite sammanställning om de. Men när jag höll på med mina 30ms lopp så kom Linda som också kastar slägga så vi snackade en stund riktigt kul. Sen vart de duscha snabbt för att hinna i tid att äta och sen ha lektion men var de någon lektion sen nä de var ju inte de. Vi skulle egentligen bara ta närvaro idag och sen sitta och jobba i datasalen men den var ju avstängd som jag skrev förut. Så då fick jag åka hem så jag vart ganska tidigt hem idag som jag inte hade räknat med så det var skönt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback