Dagen

Hej detta känns som en skit dag hela dagen. var inte bra dag detta. Började med att jag fick stressa eftersom jag försov mig men hann i alla fall med bussen så jag kom till skolan. Men på träningen i skolan så råkade jag gör illa mitt lillfinger. Kom i kläm mellan en tung medicinboll och golvet. kastade bollen allt jag hade i väggen och sen stutsade den rakt på mitt finger som jag hade mot golvet så det blev mos. Så nu har jag rätt ont i fingret. Men jag fortsatte träna och de gick sådär.
Sen vart de lunch och sen engelska som också bara gick sådär vi gjorde inte så mycket så de var inte så kul. Sen slutade jag rätt skönt att man slutade ganska tidigt. Sen hem och sen bytte om och sen åkte på träning. Kastade då slägga som inte gick de bästa men helt okej. Men fick släggan på foten. kastade hårt så den stutsade tillbaka och då stuttsade den på foten men de gjorde inte så ont men fick kasta med tejpade fingrar eftersom jag jag klämde eller mosade eller vad man nu ska säga. Men det gick bra att kasta så iallafall. Men nu när jag kom hem så vart de tv tittade och middag och en varm dusch. Men nu innan jag satte mig i sängen med min dator så skulle jag packa upp min väska så märkte jag att min kasthandske fattades. Så jag har glömt den på träningen så nu är jag riktigt ledsen jag hoppas verkligen att den finns kvar på onsdag. Annars blir det jobbigt läge. Stackars min kära handske och stackars mig som har sån otur idag. kanske dags att sova så man slipper mer otur idag...


mina ihop tejpade fingrar.

Kommentarer
Postat av: jennyj

tack ska du ha!

Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jo men efter sommaren ska vi på praktik i två månader så då kommer man ju komma ihåg allt när man träffar på en patient och sånt :D. Längtar till praktiken!



Vad ska du göra idag då? :)

2010-03-23 @ 12:35:09
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback