Dagen och träning

Snabbt nu lite om dagen och mest träningen.

Idag var de skola. En lektion. PP i 1.5 timme. Sen vart de hem färd och sen åkte direkt hem till mormor och morfar när jag kom hem och lämnade av brorsan och syrran. Sen åkte pappa och jag hem igen jag bytte om sen var det dags för träning i sätra

Träningen såg ut så här idag.
Värmde upp med jogging och löpskolning. Sen vart de 5 st 200ms lopp. med 2 mins vila mellan varje. Sen efter de 5 så var det vila på 5 min och sen maxade ett 200m lopp. Var helt slute efter de så jag låg ner en stund och sen efter några min så var jag på topp igen. Så då vart det snabba lopp igen. Först 50 m sen direkt 75m och sen där efter vart de 100m Sen gick jag neråt igen. Så då vart de 75 och ett 50ms lopp till. Sen vart de ner jogg och sen hem. Riktigt skönt pass ocgh jag känner mig små trött nu efter men de känns ändå jävligt bra.

Sen väl hemma vart de god mat och kolla let's dance finalen.
och nu är det dags för mig att sova. Imorgon så ska bilen rulla 5.30 upp mot falun för möte.
Så det blir att gå upp tidigt. Puss på er alla. Kommer självklart ha med dator så ni kommer kunna följa min resa och min tid i falun. HA DE BRA SÅ LÄNGE. PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback