Dagen

Hejsan. Nu har jag orkat att starta upp datan. Eller ny hade jag tid och lust till de. Har kollat på tv och  nu befinner jag i min säng. Slutade sen idag så jag  kom hem vid kvart i 6. så då vart de att jag la mig på soffan och kolla lite på tv sen vart de mat och mer tv tittade.

dagen idag då. Jo började med  med träning. och träningen estod av släggkastning och mage. Släggan gick riktigt bra. fick på en massa kraftiga kast. så de var kul. Sen vart de lunch och sen lidingö c. Var och kollade snabbt på hm. leter efter en sak. Men det vart ett armband inne på lindex, ar rea på de så jag behövde inte betala mycket för de så de var bra. Bild kommer senare om jag hinner. Är riktigt trött så jag funderar på att de blir borsta tänderna dags och kanske kolla på någon film tills man somnar. Behöver sova för jag var inte pigg imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback