Dags för lektion

Tiden har rullat på snabbt nu ändå tycker jag. Är nu 10 min kvart tills jag börjar så nu är det dag för mig att gå ner till skåpet och hämta min väska och böcker sen gå i väg på engelska lektion. Jag hoppas verkligen att de går lika bra på engelskan idag som det gjorde igår. Vi har nämligen gjort så att jag ska få hjälp med enklare saker sen får jag sitta helt själv och jobba samtidigt då går min lärare in till de andra och sätter dom i arbete som kommer och och kollar och rättar de jag skrivit. Riktigt bra gick de i alla fall igår när vi testade om de skulle funka så idag skulle vi göra samma sak.

Men vi hörs sen i kväll. Kommer hem kanske sen. Men ska då ladda in video och lite annat. Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback