Förbundsårsmötet

Hejsan. Nu är jag tillbaka på hotellrummet. Riktigt roligt de här och samtidigt de tråkigaste MEN roligast mötet. Det har tagigt lång tid och vi har ännu inte kommigt så långt som de trodde att vi skulle göra idag. Det har varit många som har velat sakt sina ord och de har dragit ut på tiden så imorgon blir det mindre prat och då ska vi hinna rösta alla motoner som har kommit in. En tog vi idag så nu har man varit med om för första gången och röstat på ett förbundsårsmöte. Så då fick man sträcka upp en gul lapp så fick de räkna men de behövde inte idag för man såg verkligen vilket förslag som vann omröstningen.
Men fast de har varit jobbigt och lite långdraget så har de varit roligt för de finns några som vill tala hela tiden och måste be om ordet och springa fram till talarstolen. Så ibland känndes de som om det var en riksdag. Haha

Sen även idag var jag på ett elit möte där landslagskaptet pratade och två andra så de var intressant.
Sen har det blivit god lunch på hotellet och även fika med massa gott och sen ska vi mötas upp alla klockan 20 i 8 för att gå i väg på bankett (middag) som Falun kommun bjuder på. Så det ska bli kul

Men nu kommer lite bilder från mötet, och lite runt om.



utsikten från hotellet



jag utan för hotellet och bakom mig ligger högskolan där vi har vårat möte



mappen med alla papper för mötet sen när vi kom så fick vi ett kuverr från svenska spel med lite papper plus en trisslott som jag ska skrappa hoppas jag vinner. Plus de gula röstkortet.



hotellet



bild från mötet



hotellrummet



sen när mötet var klart för idag så fick vi om vi ville friidrottens kallender.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Ni bor ju på samma hotell som vi gjorde tillsammans med Björn-Erik

2010-03-27 @ 19:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback