Gårdagen och dagen

Hejsan. Nu har jag satt mig ner framför datan och tänkt skriva några rader.

Först ska jag bara säga att de var trevligt hemma hos Ellinor igår. Kul att träffas äta middag och dricka gott de var kul. Hoppas bara få träffa Ellinor snart igen så man kan prata och så mer. Men de var riktigt kul. Var där i 3 timmar typ och sen åkte jag och Jesper hem till honom och kollade Melodifestivalen som ni flesta nog vet. Jag tycker inte att de var den bästa låten och så. Men visst är den fin men inte melodifestivalen den kommer nog inte gå hem i Europa. Men men. Sen vart de kortspelade efter och sen vart de godnatt. Sen kom jag hem vid kvart i 11 imorse sen fixade lite här hemma och kollade på tv. Sen vid halv 2 drog jag på träning sen nu efter har det blivit en dusch och god middag som var kött och potatisgrattäng. Ska nu städa upp kläderna på golvet inne på mitt rum nu sen blir det en stor kopp te tror jag.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback