I skolan redan

Hejsan. Nu sitter jag i skolan. Som vanlig så kommer jag tidigare till skolan på fredagar. Börjar inte förnst klockan 10. Men ändå skönt att vara i tid. En timme innan och bara sitta och ta det lugnt här framför datan och dricka pucko. Men det gick bra att åka till skolan idag. Tog inte så mycket längre tid. Sov hos jesper och jag trodde det skulle ta mycke långre tid än om jag skulle åka hemmifrån men så var det inte. En kvart extra bara typ.

Idag är det en kort dag i skolan som jag alltid har på fredagar. Börjar som sakt klockan 10 och sen slutar redan 11.30. Har bara prestationspsykologi en och halv timme sen slutar jag och man får helg. Riktigt skönt. Denna vecka har gått väldigt fort tycker jag.

Har som ni märker inte haft sportlov denna vecka som sthlm har nu. Men vi på folkhögskola har typ alla lov förutom sportlov. VI har höstlov ovh påsklov och så men inte sportlov. Men de spelar inte så stor roll tycker jag. Är inte många veckor kvar till påsklovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback